Статьи

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

26 березня відбулась 18-та зустріч у рамках проекту «BICYCLE», на якій ми разом з «Датагруп» обговорювали, як підвищити рівень залученості персоналу через створення простору для навчання, розвитку та комунікації співробітників.

Захід розпочався з обговорення основних процесів на ринку праці України та прогнозів на найближче майбутнє. Керівник експертно-аналітичного центру HeadHunter Україна Юлія Дрожжина продемонструвала портрет пошукача у віковому фокусі, розповіла, як змінюється тенденція щодо лояльності та вимог співробітників до своїх роботодавців та які навички будуть найціннішими у перспективі.

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

Так, аналіз бази резюме, розміщених на hh.ua, показує: міграційні настрої все ще лишаються високими, а у 2018 році кількість CV пошукачів, які готові до переїзду, збільшилась на 52% порівняно з 2017 роком. До того ж минулого року зріс і рівень конкуренції: у 2018-му hh-індекс, який показує співвідношення кількості резюме до кількості вакансій рівня, в середньому перебував на позначці 3,5, а в деякі місяці доходив до 5. І, крім іншого, це демонструє більшу готовність пошукачів змінювати роботу при отриманні більш цікавої пропозиції. Це підводить нас до думки, що роботодавці мають активніше працювати над залученістю співробітників, щоб втримати цінні кадри.

У продовження цієї теми Лариса Онипко, керівник та консультант «Премії HR-бренд Україна» HeadHunter Україна, зазначила, що залучений співробітник захоплений (хоче працювати та любить свою роботу), відданий своїй компанії (повністю присвячує себе досягненню успіху в тому, що робить), впевнений, що його внесок приносить користь компанії та клієнтам, докладає максимум зусиль для досягнення результату, допомагає і підтримує колег та робить усе для успіху компанії. Досягненню цього ставлення слугують такі фактори, як демонстрація цінності співробітників, надання можливостей для навчання і кар’єрного розвитку, комунікація керівниками стратегії, бачення і ключових цілей тощо.

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

На прикладі кейсу «DATALAB: залучаємо, надаючи можливості» від компанії «ДАТАГРУП», який посів ІІ місце у номінації «Україна» в рамках «Премії HR-бренд Україна», учасники розглянули, як перетворити портал системи дистанційного навчання на ефективний інструмент для залучення співробітників у корпоративне життя, їхнього розвитку та мотивування.

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

За словами Ірини Калініченко, начальника відділу навчання та розвитку, роботу над проектом компанія почала з виявлення симптомів того, що наявна система недієва. Так, аналіз показав, що загалом у співробітників відсутнє бажання вчитись, вони ігнорують опитування, у колективі панує негативний настрій.

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

У ході подальшого розгляду компанія дійшла висновку, що така ситуація стала наслідком порушеної комунікації, поширення неактуальної інформації та контенту, що не залучав, на цьому порталі.

Для усунення цих причин було вирішено створити простір для обміну ідеями, розвитку та взаємодії, доступний усім співробітникам компанії на базі порталу системи дистанційного навчання. Для цього компанія провела редизайн сайту, запровадила новий стиль оформлення матеріалів, а також створила корпоративний персонаж – Датіка.

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

У результаті виконаної роботи середньомісячна кількість унікальних користувачів зросла майже втричі, кількість співробітників, які пройшли обов’язкові курси після оновлення, збільшилась майже в 5 разів, компанії вдалось докорінно змінити ставлення персоналу до порталу, навчання та корпоративного життя в цілому, виявити «амбасадорів розвитку» та залучити їх до створення контенту.

У фінальній частині заходу учасники «Велозаїзду» в рамках групової роботи розмірковували над тим, які ще формати, рішення, активності можуть бути ефективними для залучення співробітників у крос-функціональні проекти і бізнес-спілкування; якими інструментами можна збільшити кількість якісного бізнес-орієнтованого контенту, що створюється для навчання працівників підприємства; як залучати до використання можливостей онлайн-навчання і розвитку категорію співробітників, чий рід діяльності не пов'язаний з роботою за ПК; які можливості системи дистанційного навчання можна ще використовувати, щоб залучати ще більше співробітників. У результаті обговорення та брейнштормінгу учасники запропонували рішення, які увійшли до «банку ідей» та можуть бути реалізовані усіма охочими.

Стартував навчальний «велозаїзд» 2019 року від HeadHunter Україна

Нагадаємо, що перший етап «Премії HR-бренд Україна» 2019 уже стартував. Оформіть заявку на участь, заявіть про свій HR-бренд та покажіть, чим ви відрізняєтесь від інших роботодавців.

Слідкуйте за подіями та заходами Премії на сайті та на сторінці у Facebook.

Вакансии дня

Комментарии