Статьи

Як бути HIGH-IMPACT HR в епоху digital: досвід компаній EPAM і МХП на HRD-середі

Традиційний діловий сніданок для HR-директорів від HeadHunter Україна, який відбувся 15 травня, був присвячений темі високоефективного HR у сучасному цифровому світі.

Розпочав захід Вячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR HeadHunter Україна.

У своєму виступі спікер закцентував увагу, що hh.ua – це ресурс, перш за все, створений HR-ми для HR. І з часу свого заснування у 2004 році сервіси компанії активно еволюціонували:

2006 рік – було сформовано Консалтинговий центр HeadHunter Україна

2007-2011 рр. – активний розвиток сервісів для роботодавців та HR-бренда

2011 рік – створення проекту «Премія HR-бренд Україна»

2015 рік – розширення продуктів, запуск Executive Search, створення проектів HRD-середа та BICYCLE

2016 рік – запуск проекту «Рекруторія»

2017 рік – започатковано дослідження «Рейтинг роботодавців»

Як бути HIGH-IMPACT HR в епоху digital: досвід компаній EPAM і МХП на HRD-середі
Вячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR HeadHunter Україна

Що чекає на компанію цього, 2019, року? «Ще більше змін», – запевняє Вячеслав. І збереження одного з акцентів на підтриманні екосистеми, яка закриває потреби HR на 360°.

Як бути HIGH-IMPACT HR в епоху digital: досвід компаній EPAM і МХП на HRD-середі
Олеcя Кирильчук, директор по роботі з персоналом EPAM

Одна з таких актуальних потреб – необхідність бути високоефективними в епоху digital.

Своїм досвідом з вирішення цього завдання поділилась Олеcя Кирильчук, директор по роботі з персоналом EPAM.

Так, за словами спікера, High Impact команда містить такі «інгредієнти», як місія, структура, так звані «Зони перемог» та переосмислення. Зони перемоги:

Згідно з теорією, існує 4 переможних стратегії-зони, які можуть допомогти будь-якій компанії стати лідером:

  • Performance Zone – ключові HR-процеси, що впливають на результати бізнесу
  • Productivity Zone – ключові системи та програми, що впливають на результати бізнесу
  • Incubation Zone – ініціативи щодо прогнозування тенденцій на ринку праці відповідно до змін у бізнесі
  • Transformation Zone – безперервні інновації, які допомагають зберегти високий рівень залучення, збереження, eNPS
Як бути HIGH-IMPACT HR в епоху digital: досвід компаній EPAM і МХП на HRD-середі
Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом та комунікаціями МХП

Таким досвідом – використанням інновацій задля оцінки емоційного стану працівників та їхньої залученості за допомогою штучного інтелекту – поділився агрохолдинг «Миронівський Хлібопродукт» (МХП).

Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом та комунікаціями:

Зокрема, спікер зазначила, що АI може зафіксувати і розпізнати більше 2 000 різновидів людських емоцій і реакцій. І компанія, маючи такі інструменти, може захистити своїх співробітників від стресогенних факторів, від морального, професійного та психологічного вигоряння, допомогти з адаптацією корпоративній культурі і бізнес-процесам, виявити процеси-драйвери в розвитку компанії, усунути зайві процеси, які гальмують бізнес і зростання компанії. Та й взагалі, щасливий співробітник = ефективний і високопродуктивний співробітник!

Як бути HIGH-IMPACT HR в епоху digital: досвід компаній EPAM і МХП на HRD-середі

Якщо ви впевнені, що ваша компанія має інноваційні та результативні HR-проекти, які роблять співробітників щасливими, запрошуємо вас взяти участь у Премії HR-бренд Україна 2019!

Всі можливості з HeadHunter Україна тут

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на hh.ua, а також на сторінці у Facebook: HeadHunter Україна - провайдер комплексних HR-рішень.

Вакансии дня

Комментарии