Статьи

Оголошено імена компаній-переможців «Премії HR-бренд Україна» 2019

У Києві відбулась головна подія HR-галузі – IX підсумкова кейс-конференція та церемонія нагородження переможців «Премії HR-бренд Україна» 2019: інновації, тренди та кращі рішення роботодавців.

На заході, організатором якого є hh.ua | grc, були представлені кращі практики зі сфери управління людськими ресурсами, мотивації і підвищення лояльності персоналу.

Головна задача Премії – ознайомити спільноту з дієвими кейсами та компаніями, які досягли найбільших успіхів у питаннях залучення та побудови довгострокових відносин зі співробітниками, дати орієнтири для розвитку HR-галузі. Адже ринок праці все більше ускладняється. Трудова міграція, діджиталізація, проблема залучення талантів та молоді, потреба у практичній підготовці випускників до викликів бізнесу, вплив технологій на структуру робочих місць та обов’язки спеціалістів тощо – ось перелік основних викликів, з якими роботодавцям доводиться мати справу.

Оголошено імена компаній-переможців «Премії HR-бренд Україна» 2019Зміни охопили все довкола. Змінюється світ. Все глибше проникнення цифрових технологій, мобільність населення та глобалізація, трансформація системи цінностей суспільства та зміна поколінь – усе це відбивається на тому, як ми будуємо свої стосунки з тими, хто нас оточує, зі співробітниками, із собою. Змінюється бізнес. З одного боку, компанії все частіше роблять інвестиції в діджиталізацію. А з іншого, – вони стають усе більш «людяними», створюючи умови для розвитку безцінних якостей співробітників: емпатії, креативності, інноваційності.
Марина Маковій, генеральна директорка hh.ua | grc

► Тому важливо відмітити ті компанії, які успішно встигають за цими змінами та очолюють їх, надихаючи інших реалізувати потенціал та сміливо рухатись уперед.

За оцінкою експертного складу журі Переможцями «Премії HR-бренд Україна» 2019 стали:

Номінація «Україна»

І місце – ПриватБанк з проєктом «ЮніорБанк – школа фінансового успіху»

ІІ місце – НЕК «Укренерго» з проєктом «Культурний код Укренерго: ЕНЕРГІЯ ДОВІРИ»

ІІІ місце – EPAM Ukraine з проєктом «Організація волонтерського руху серед талантів EPAM Ukraine»

Номінація «Столиця»

І місце – Domino's Pizza Ukraine з проєктом «Domino's Business School»

ІІ місце – Innovecs з проєктом «Innovation Vector – Мы растём и мы растим» та moneyveo з проєктом «Екосистема EVP moneyveo – зробимо задоволеним і успішним кожного співробітника moneyveo»

Номінація «Регіон»

І місце – Маріупольська міська рада з проєктом «Утримання молоді в Донецькому регіоні»

ІІ місце – Агропромхолдинг «АСТАРТА-КИЇВ» з проєктом «Моє майбутнє в агро: нові можливості з ІТ»

Номінація «Світ»

І місце – SoftServe, Inc. з проєктом «Успішний старт кар'єри в ІТ»

ІІ місце – DataArt з проєктом «Skillotron»

ІІІ місце – Інтерпайп з проєктом «Майстерність без меж»

Спеціальні номінації «Премії HR-бренд Україна» 2019:

1. У спеціальній номінації «Вибір Журі» переможцем став проєкт Ашан Рітейл Україна «Best Artist серед митців м`яса»

2. У спеціальній номінації «DIGITAL в HR» переможцем став проєкт DataArt «Skillotron»

3. Кращим соціальним проєктом року Журі визнало проєкт ГК «ЛІГА» «Від корпоративного волонтерства до Всеукраїнського Флешмобу #letshelpbabusya»

4. Вибором номінантів Премії HR-бренд 2019 став проєкт Маріупольської міської ради «Утримання молоді в Донецькому регіоні»

5. Спеціальну нагороду від оргкомітету «Премії HR-бренд» «За внесок у розвиток культури HR-брендингу в Україні» отримав проєкт Coca-Cola HBC Ukraine Armenia Moldova «Feel the Brand Inside»

6. Вибором організатора Премії hh.ua | grc став проєкт компанії ВОЛЯ «Work hard, play hard – Ігри, які залучають»

7. У спеціальній номінації «Overcome stereotypes» від Генерального Телеком Партнера, ПАТ «Укртелеком», переможцем став проєкт Маріупольської міської ради «Утримання молоді в Донецькому регіоні»

8. Нагороду від Стратегічного партнера, Брейн Сорс Інтернешнл, у спеціальній номінації «Source of inspiration» отримав КРЕДОБАНК із проєктом «Програма розвитку менеджерів КРЕДОБАНКу – KredoTalentClub»

9. У спеціальній номінації «Ростимо майбутнє» від Партнера Премії ГК «Верес» визнано переможцем Національний банк України з проєктом «Банк майбутнього»

10. Спеціальна нагорода «Держава як роботодавець» була присуджена за проєкт «Утримання молоді в Донецькому регіоні» Маріупольській міській раді

11. За результатами онлайн-голосування учасників «Премії HR-бренд Україна» 2019 переможцями у номінації «Краща презентація проєкту» стали:

  • SoftServe, Inc. з проєктом «Успішний старт кар'єри в ІТ»
  • StarLightMedia з проєктом «StarLight Talks – серія edutainment заходів для обміну досвідом»
  • АЛЛО з проєктом «Allo Max. Формат, що надихає»

Всього на участь в Премії було номіновано понад 40 проєктів від компаній найрізноманітніших галузей та форм власності: 4Service Ukraine, Coca-Cola HBC Ukraine Armenia Moldova, Danone, DataArt, DEVELOR UKRAINE, Domino's Pizza Ukraine, EPAM Ukraine, GlobalLogic Ukraine, Innovecs, JYSK, lifecell, moneyveo, Nexia DK, Pepsico, Roche Ukraine, Samsung R and D Institute Ukraine, SAYENKO KHARENKO NewLaw, SkyUp Airlines, Smart Solutions, SoftServe, Inc., StarLightMedia, Syngenta, Ubisoft, Агропромхолдинг «АСТАРТА-КИЇВ», Ашан Рітейл Україна, БАКАРДІ-МАРТІНІ ЮКРЕЙН, ВОЛЯ, ГК «АЛЛО», Група Компаній «ЛІГА», Датагруп, Джонсон і Джонсон Україна, Інтерпайп, ІТ-Інтегратор, КРЕДОБАНК, Маріупольська міська рада, Національний банк України, ПриватБанк, Укренерго, Укрзалізниця.

► Проєкти всіх номінантів доступні за посиланням.

► Підсумовуючи тематику кейсів учасників, Лариса Онипко, керівниця «Премії HR-бренд Україна» hh.ua | grc, зазначила, що наразі прослідковуються декілька ключових трендів в HR:

✅ Оновлення підходів до корпоративного навчання та розвитку, а саме здвиг парадигми від пасивної ролі співробітника до активної, коли навчання стає employee-driven: працівники самі створюють контент, а підрозділи навчання стають кураторами та «архітекторами досвіду»

✅ Використання digital-технологій, перш за все – у рекрутингу та навчанні

✅ HR-маркетинг і пошук нових цільових аудиторій, робота над підвищенням привабливості галузей та брендів окремих професій

✅ Корпоративне волонтерство. Також ми бачимо, що все більше роботодавців запроваджують well-being програми і цей тренд буде зростати

Переможців Премії традиційно визначила суддівська колегія, до складу якого цього року увійшли:

  • Михайло Колісник (Голова Журі, професор з фінансів Львівської бізнес-школи (LvBS)
  • Тетяна Петрук (HR директор ПАТ «Укртелеком»)
  • Наталія Голубнича (партнерка Mira Top Recruiting)
  • Андрій Кривокоритов (засновник та СЕО групи компаній «Брейн Сорс Інтернешнл»)
  • Тетяна Фурцева (старший партнер, керівник офісу WE Aartners Україна)
  • Олександр Мельников (керівник напрямку executive search в hh.ua | grc, IRC Global Executive Search Partners)
  • Юрій Гладкий (СЕО, співвласник агентства креативних рішень Grape)
  • Марина Майор (директорка з управління персоналом мережі супермаркетів електроніки та побутової техніки COMFY)
  • Сергій Береснев (директор департаменту по роботі з персоналом Eldorado)
  • Тетяна Гончар (директорка з персоналу та організаційного розвитку Смарт-Холдинг)
Оголошено імена компаній-переможців «Премії HR-бренд Україна» 2019Аналіз кейсів номінантів «Премії HR-бренд Україна» показує, що за останні декілька років у HR-стратегіях відбулись зміни. Великі зусилля компаній наразі спрямовані на покращення умов праці співробітників, підвищення їхньої кваліфікації та задіяння нових каналів залучення потенційних співробітників. І основний акцент перемістився з навчання співробітників на їхнє утримання.
Михайло Колісник, Голова суддівської колегії

Партнери заходу: Укртелеком, Брейн Сорс Інтернешнл, ГК Верес, Mira Top Recruiting, ЛЮКСОПТИКА, Mars Incorporated, Jansen Capital Management, «Хлібні інвестиції», «Оріфлейм», FUTUFU, Фабрика каталогів PRINTSTORE GROUP.

Інформаційні партнери: «5 канал», Європейська Бізнес Асоціація, Бізнес радіо BRG, Букви, AgroPortal.ua, Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], журнал Бізнес, РБК-Україна.

З питань участі у «Премії HR-бренд Україна» 2020 та партнерства звертайтеся:

Контактний телефон: 044 230 87 39

Поштова скринька: info_ukraine@hh.ua

Якщо ви журналіст і маєте запитання або бажаєте отримати коментар представника організатора «Премії HR-бренд Україна» 2019, зв’яжіться з керівницею експертно-аналітичного центру hh.ua | grc Юлією Дрожжиною за адресою j.drozhzhina@hh.ua

Про «Премію HR-бренд Україна»:

«Премія HR-бренд Україна» – це унікальний конкурс HR-кейсів, покликаний виявити актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються в цій сфері; дати змогу детально вивчити інструменти, які компанії-лідери використовували протягом останнього року.

Претендентом на отримання «Премія HR-бренд Україна» може стати без винятку будь-яка компанія: прийом заявок від претендентів базується на принципі самовисування. Переможців визначає суддівська колегія, яка формується з визнаних експертів у галузях HR, кадрового консалтингу, бізнесу та побудови брендів. Журі конкурсу складається з 10 осіб, і його склад змінюється щорічно.

Вакансии дня

Комментарии